? ממה להתחיל
מתי נולדתי
נולדתי שוב
בסדנה של מיה דונסקי
כשהתחלתי ללכת ובכל צעד שצעדתי
שכחתי משהו שידעתי על עצמי
התחלתי בשם שלי
עד שהייתי לאדם הולך- דף ריק
הבנתי שמשהו חשוב קורה
משהו לכל החיים
התחלתי לנשום
- 2000-2019 מלמדת ומופיעה בתחום הבוטו ומלווה פרפורמרים בתהליכי יצירה
- 2015-2017 ״לנוע עם הזמן״ תוכנית המשלבת עבודה תנועתית עם תכנים תורניים
- 2012 מלווה תהליכים בתנועה -עבודה פרטנית לנשים החל מ
- מלמדת צ׳י קונג לבריאות האישה משנת 2015
- לימדה שבע שנים בבי"ס לקול ותנועה "סינפסה" בקרית ענבים 2006-2011
- לימדה בבי"ס לאימפרוביזציה "ארטנסס" בעין שמר 2009
- לימדה בבי"ס "מגע" בירושלים במסגרת תוכנית "תבונת הגוף" 2007
- הנחתה סדנת בוטו בת שנתיים בתל-אביב 2001-2002
- לימדה בוטו במסגרת "אנסמבל עיתים" בת"א 2003
- יזמה וניהלה אומנותית את פסטיבל הבוטו הראשון בישראל 2003
קורות חיים בתחום התנועה

הרצים על פנינו-"החזותי" 1995
- בוגרת מגמת מחול, תיכון אלון רמה"ש
- התגוררה 5 חודשים בסלבדור ברזיל, שם למדה ריקודים אפרו ברזיליים 1994
- בוגרת בי"ס לתיאטרון חזותי בירושלים 1995-1997
- לומדת יוצרת ומנחה בוטו משנת 1998
- לימודי בוטו אצל מיה דונסקי 1998-2004
- למדה שנה בוטו אצל יורי רן 2002
- למדה שלוש שנים תנועה אצל רות זיו אייל 2000-2003
- למדה שנתיים פלדנקרייז אצל פרומית פלנדקרייז 2000-2002
- בוגרת החוג לתנועה וכתב תנועה באקדמיה ע"ש רובין בירושלים 2007
- מתרגלת צ'י קונג אצל איילה גרייצר 2009-2019
- מתלגלת איינגר יוגה עם רחל קולברג 2012-2019
השתלמויות ומופעים בתחום הבוטו
- סדנא בהנחיית מאסקי איוונה, נורמנדי צרפת 1999
- סדנא בהנחיית אורית נבו 1998
- סדנא בהנחיית קו מורובושי וינה, אוסטריה 2001
- סדנא בהנחיית טדאשי אנדו, ירושלים 2001
- שהתה פעמיים לתקופה של חודשיים ביפן שם השתלמה בסטודיו של קאזו אונו (מייסד הבוטו) ובנו יושתו אונו 2000,2002
- הופיעה עם המאסטר יושתו אונו במסגרת פסטיבל מחול בקיוטו 2002
- הופיעה עם המאסטר קאזו אונו ותלמידי הסטודיו במסגרת פסטיבל מחול בטוקיו 2002
- יצרה והופיעה מופעי רחוב בירושלים, רומא וטוקיו
- כמו כן הופיעה במופעי סולו רבים בין היתר
.במרכז "ז'ראר בכר", ב"זירה הבינתחומית" , תיאטרון "תמונע" ״בית הנסן״ ״החאן״ ועוד
כמו כן מופיעה במסגרת פסטיבלי מחול רבים ואירועים פרטיים
-

פסטיבל "אימפולס"2008
...עוד כמה מילים על הבוטו ועליי
אף פעם לא הייתי בלרינה... אבל תמיד אהבתי לרקוד וגם להופיע
המסע שלי בתוך עולם המחול מעולם לא היה קל
הרבה כאב, הרבה נסיון להיות מה שאני לא אהיה לעולם
.ותמיד כמיהה להביע ולבטא את עצמי בתנועה
אחרי פציעה ברגל, בכל פעם שניסיתי לחוות או להביע את עצמי בתנועה
נתקלתי מיד במוגבלות פיזית. כשהגעתי לראשונה לסדנת בוטו
חוויתי בדיוק את האקסטזה שבעבר הייתה מדרדרת את מצבי עד כדי כך
שהייתי חייבת להפסיק כדי לתת לגוף להירפא ממה שעוללתי לו
אבל כאן הקשב שאפשר ואף דרש הבוטו היה כל-כך מדוייק, שלא נגרם לי שום נזק
.הייתה פשוט הקשבה דוממת למי שאני בכל רגע ושימוש מושלם בכך
.המוגבלות נעלמה, נשאר רק מה שיש כאן ועכשיו
.מאז שאני מכירה את הבוטו זה כמו שנים של ריפוי
המסע שלי בתוך עולם המחול מעולם לא היה קל
הרבה כאב, הרבה נסיון להיות מה שאני לא אהיה לעולם
.ותמיד כמיהה להביע ולבטא את עצמי בתנועה
אחרי פציעה ברגל, בכל פעם שניסיתי לחוות או להביע את עצמי בתנועה
נתקלתי מיד במוגבלות פיזית. כשהגעתי לראשונה לסדנת בוטו
חוויתי בדיוק את האקסטזה שבעבר הייתה מדרדרת את מצבי עד כדי כך
שהייתי חייבת להפסיק כדי לתת לגוף להירפא ממה שעוללתי לו
אבל כאן הקשב שאפשר ואף דרש הבוטו היה כל-כך מדוייק, שלא נגרם לי שום נזק
.הייתה פשוט הקשבה דוממת למי שאני בכל רגע ושימוש מושלם בכך
.המוגבלות נעלמה, נשאר רק מה שיש כאן ועכשיו
.מאז שאני מכירה את הבוטו זה כמו שנים של ריפוי